Sõnajala lõkkekoht

Mõnus peatuspaik matkajale Sõnajala liivakivipaljandil, kust avaneb ilus vaade Ahja jõele. Ümbruses kasvab palju sõnajalgu, sellest on saanud paljand ka oma nime.
E-post info.kiidjarve@rmk.ee
Objekti tüüpLõkkekoht
ParkimisvõimalusedParkla mahutab 10 sõiduautot.
VarustusKaetud lõkkease grillrestiga, laud-pink katusealusega, pingid, puukuur, käimla, järsakupiirded
Telkimisvõimalus Lubatud paigaldada kuni 5 (4-kohalist) telki.
Kattega lõkkekoht Kaetud lõkkease grillrestiga
Vesi Tarbevett saab Ahja jõest, lähim joogivee saamise võimalus on RMK Kiidjärve külastuskeskuses (ca 650 m kaugusel).
Matkavõimalus Lõkkekohast möödub Kiidjärve-Taevaskoja-Kiidjärve matkarada ja RMK Peraküla-Aegviidu-Ähijärve matkatee. Jõe vastaskaldal kulgeb Roiupalu õpperada.
Marjad-seenedSeened
Talvine kasutus
  • Parklani viival teel teostatakse lumetõrjet, lõkkekohani viival rajal lumetõrjet ei teostata.
  •  Lõkkepuud olemas.
Lisainfo
PiirangudLõkkekoht asub Ahja jõe ürgoru maastikukaitsealal, tutvu piirangute ja kaitse-eeskirjaga siin. Vajadusel küsi lisainfot Keskkonnaametist (+372 680 7438, info@keskkonnaamet.ee).
AsukohtKiidjärve küla, Põlva vald, Põlvamaa. Objekt nr 15 puhkeala kaardil.
Kohalesõitmise õpetusSõita mööda Põlva-Reola mnt Tartust Põlva suunas. 10 km enne Põlvat keerata Koorvere ristist vasakule Kiidjärve suunas. Sõita Akste-Häätaru teed mööda (tee nr 18138) 4,6 km Akste suunas. 0,6 km pärast RMK Kiidjärve külastuskeskust keerata paremale metsateele. Sõita 200 m edasi, kuni paremat kätt jääb parkla, lõkkekoht on parklast näha.