Kavadi järve lõkkekoht

Võrumaa, Haanja looduspark
NUTIMÄNGUD – Kas sooviksite looduses liikumist lõbusamaks teha ja metsa kohta põnevaid asju teada saada? Kavadi järve äärde on loodud interaktiivne nutimäng. Siinne nutimäng sobib mängimiseks suurepäraselt koos perega, kus on koolieelikuid või algklassilapsi (näiteks ühise nutiseadmega). Lae Play poest või App Store-st alla Loquizi äpp ning logi õpperaja alguses leitavate paroolidega (Kavadi1 ja Kavadi1) mängu sisse või kasuta infotahvlilt ja lõkkekohast leitavat QR-koodi.
Vaata ka teisi nutimänge!

Lõkkekoht asub looduskaitsealuses Uue-Saaluse mõisapargis, maalilise Kavadi järve ääres, mis on tuntud oma liigestatud kaldajoone ja saarterohkuse poolest. Kavadi veepeegli pindala on 27 ha, järv asub 210,7 m kõrgusel merepinnast. Suurim sügavus on 8,2 m, keskmine sügavus ligikaudu 3,5. Olemas on kaks eraldi lõkkeaset, telkimisvõimalus ja ujumiskoht. Üks lõkkease asub künkal, kust avaneb imeline vaade järvele. Suviti leiab lõkkekoha lähedalt nurmenukke ja metsmaasikaid. Mõisapargi sissesõidu tee ääres asub bussipeatus.
E-post info.pahni@rmk.ee
Objekti tüüpLõkkekoht
Hooldustüüp Aastaringne
Talvise hoolduse põhimõtteid vaata siit
ParkimisvõimalusedParkida on võimalik sissesõidutee ääres ja enne tõkkepuud Uue-Saaluse mõisapargis, ruumi kuni 6 autole.
VarustusLõkkekohas on 2 lahtist lõkkeaset koos grillimisrestidega, varjualune koos laua ja pinkidega, 2 puude varjualust, istepingid, infotahvlid, riietuskabiin, ujumissild, 1-kohaline kuivkäimla, tõkkepuu.
Telkimisvõimalus Lubatud paigaldada kuni 4 (4-kohalist) telki.
Lõkkekoht 2 lahtist lõkkeaset koos grillimisrestidega.
Vesi Tarbevett saab järvest.
Matkavõimalus Lõkkekoha lähedalt saab alguse Kavadi järve matkarada (2,2 km).
VaatamisväärsusedKavadi järv, Uue-Saaluse mõisapark, mõisavaremed, pärandkultuurmaastik.
Talvine hooldus Hooldussagedus: 1 kord nädalas
Talvine parkimisvõimalus tee otsas, lõkkekohani 200 m.
LisainfoEnne loodusesse minekut tutvu järgmiste juhistega: igaüheõiguse põhimõtted, kuidas looduses käituda ja prügivabalt looduses.
Natura 2000 võrgustiku linnu- ja loodushoiuala.
PiirangudLõkkekoht asub Haanja looduspargis, tutvu piirangute ja kaitse-eeskirjaga siin. Vajadusel küsi lisainfot Keskkonnaametist (+372 662 5999, info@keskkonnaamet.ee).
AsukohtUue-Saaluse küla, Rõuge vald, Võrumaa. Objekt nr 6 looduspargi kaardil.
Kohalesõitmise õpetusVõru-Haanja mnt 9. kilomeetril keerata "Risttee" bussipeatuse juurest vasakule "Uue-Saaluse 4 km" ja sõita 4 km. Järgmisest teeristist keerata vasakule Räpo suunas ja sõita mööda kruusateed veel umbes 400 m, kuni jõuate sillani (vasakule jääb järv). Pärast silla ületamist jääb paremat kätt maja, millest möödudes on vasakut kätt infotahvel ja suunaviidad, mis juhatavad lõkkekohta.