Riisa õpperada (4,8 km)

Pärnumaa, Soomaa rahvuspark
NUTIMÄNG - Riisa õpperajal saab mängida interaktiivset nutimängu „Sookolli seiklused Riisa rabas“, selleks lae alla Play poest või App Store-st Loquiz äpp.
Mänguks vajalikud paroolid ja QR koodi leiad Riisa õpperaja parklas olevalt infoaluselt.
Vaata ka teisi nutimänge

Riisa õpperada kulgeb läbi maalilise raba ja Navesti jõe metsade. Näha saab ka läbinisti tüma ja vesist laugastikku. Teel olles on võimalik istuda ja puhata puhkekohtadel ja nautida rabavaikust ning ronida vaatetorni.
Telefon+372 526 1924
E-post  info.soomaa@rmk.ee
Objekti tüüpÕpperada
HooldustüüpAastaringne
Talvise hoolduse põhimõtteid vaata siit
ParkimisvõimalusedParkla 10 autole
VarustusRajale jääb 8 puhkekohta, vaatetorn, kuivkäimla. Riisa invarada on renoveeritud 2013.a ERF-i toel: rada läbitav ratastooliga ja lapsevankriga - kokku 1220 meetrit, õpperaja esimese laukani.
Invavõimalus Raja alguses invakäimla. Invarada 1,2 m laiune ja ca 1,2 km pikkune, käidav (sõidetav) edasi tagasi. Talvel ei ole ratastooliga läbitav.
Matkavõimalus jalgsi
VaatamisväärsusedRiisa raba, rabalaukad, mets rabarinnal, Navesti jõe kõrge kaldamets
Marjad-seenedMurakad, jõhvikad, mustikad
Talvine hooldusHooldussagedus: 4 korda nädalas (matka- ja õpperadu lumest ei puhastata).
Suvine hooldusHooldussagedus: 2 korda kuus
Hoolduserisus: parkla ja käimlad 3 korda nädalas
LisainfoEnne loodusesse minekut tutvu järgmiste juhistega: igaüheõiguse põhimõtted, kuidas looduses käituda ja prügivabalt looduses.
PiirangudTutvu rahvuspargi kaitse-eeskirjast tulenevate piirangutega siin.
Vajadusel küsi lisainfot Keskkonnaametist (+372 662 5999, info@keskkonnaamet.ee).
AsukohtRiisa küla, Tori vald, Pärnumaa
Objekt nr 1 rahvuspargi kaardil
Kohalesõitmise õpetusRiisa õpperada paikneb Riisa külas, Tori vallas, Pärnumaal, Kõpu-Jõesuu mnt 32. kilomeetril.
Tallinna-Pärnu-Tori suunalt tulles sõita Tori asulasse, kust keerata rahvusparki suunavale Võlli teele. Sealt edasi sõita 6 km mööda Jõesuu teed kuni Jõesuu asulani. Enne asulasse jõudmist keerata paremale Kõpu-Jõesuu mnt-le. Riisa õpperajani jääb sealt veel 6 km.

Tartu-Viljandi suunalt sõita mööda Tartu-Viljandi-Pärnu maanteed Kõpu asulani. Peale Kõpu kalmistut keerata Kõpu-Jõesuu maanteele. Sõita Tori vallas paikneva Riisa külani (28 km). Riisa õpperajani jääb veel 3 km.