Ovintse lõkkekoht

Ida-Virumaa, Alutaguse rahvuspark
Lõkkekoht asub maalilise Poruni jõe kaldal, mille ürgorg on Puhatu soostiku erilise tähelepanu alla. Siin võib kohata palju haruldasi looma- ja taimeliike, näiteks esimesse kaitsekategooriasse kuuluvad kotkad (merikotkas, kaljukotkas, kalakotkas), rabapüü, teisest kategooriast näiteks metsis.
Telefon 5681 5722
E-postinfo.alutaguse@rmk.ee
Objekti tüüpLõkkekoht
ParkimisvõimalusedPoruni matkaraja parklas 10 autole
Telkimisvõimalus Lubatud paigaldada kuni 4 (4-kohalist) telki
Kattega lõkkekoht Kaetud lõkkease grillrestiga
Vesi Tarbevesi Poruni jõest
Matkavõimalus Poruni matkarada
VaatamisväärsusedPoruni jõgi ja vanad metsad, Narva jõgi
LisainfoEnne loodusesse minekut tutvu järgmiste juhistega: igaüheõiguse põhimõtted, kuidas looduses käituda ja prügivabalt looduses.
PiirangudLõkkekoht asub Puhatu soostikus, (looduskaitseala), tutvu külastusele kehtivate piirangutega. Vajadusel küsi lisainfot Keskkonnaametist info@keskkonnaamet.ee, +372 662 5999
AsukohtAlutaguse vald, Ida-Virumaa
Kohalesõitmise õpetusJõhvi-Vasknarva mnt 36. km keerata vasakule (viit „Poruni matkarada“). Sealt sõita 12 km kuni piirivalve kordonini, keerata vasakule (ristmikul viit) ja sõita otse 4 km kuni tõkkepuuni, millest vasakule jääb parkla, kuhu saab jätta auto. Edasi 500 m pärast ongi paremat kätt, teisel pool kraavi Ovintse lõkkekoht, kohe Poruni matkaraja alguses jõe kaldal, vana Ovintse metsavahi koha varemetel.
NB! Narva suunalt tulijatele pakub Google Maps valet teed läbi Auvere, mis viib tupikusse. Ainus ligipääs on Jõhvi–Vasknarva maanteelt.