Kärgandi lõkkekoht

Kärgandi lõkkekoht asub kenal lagendikul keset mitmekesiseid metsi. Lõkkekoha ümbruse väga vaheldusrikka reljeefiga metsamaastik (Selgise mäed) sobib hästi omal käel jalutamiseks ja sügisel marjade ning seente korjamiseks. Lõkkekoht on väikese kõrvalepõikena võimalikuks puhkekohaks Selgise rattarajal, sinna viiv tee on meeleolukate kurvide ja tõusude-langustega.
Telefon +372 676 7122
E-post info.kiidjarve@rmk.ee
Objekti tüüpLõkkekoht
ParkimisvõimalusedParkimine lõkkekoha ümbruses
VarustusInfotahvel, laud-pingid varikatusega, lahtine lõkkease grillrestiga, pingid, puukuur lakas magamise võimalusega, kompostkäimla
Telkimisvõimalus Lubatud paigaldada kuni 10 (4-kohalist) telki.
Lõkkekoht Lahtine lõkkease grillrestiga
Matkavõimalus 0,5 km kauguselt möödub Selgise rattarada.
Ööbimisvõimalus on
Ööbimiskoha inimeste arvPuukuuri lakas kuni 4 inimest
VaatamisväärsusedSelgise mägede vahelduv reljeef, mitmekesised metsad. Asub osaliselt Padakõrve looduskaitsealal.
Marjad-seenedMustikad, seened
LisainfoEnne loodusesse minekut tutvu järgmiste juhistega: igaüheõiguse põhimõtted, kuidas looduses käituda ja prügivabalt looduses.
Piirangud Lõkkekoht asub Padakõrve looduskaitsealal, tutvu kaitse-eeskirjaga siin. Vajadusel küsi lisainfot Keskkonnaametist (+372 662 5999, info@keskkonnaamet.ee).
AsukohtPeipsiääre vald, Tartumaa.
Objekt nr 31 puhkeala kaardil.
Kohalesõitmise õpetusSõita Tartust 8 km Jõhvi suunas, Aoverest keerata paremale Kallaste suunas ja sõita veel 12 km. Matjama külast keerata vasakule ja sõita mööda kruusateed 4,8 km, kuni jõuate teelahkmeni. Sõita paremat teeharu mööda 4,4 km, kust edasi juhatab RMK suunaviit paremale. Sõita viida suunas mööda metsateed 500 m, kuni jõuategi lõkkekohta.