Tabasalu loodusõpperada (3,5 km)

Tabasalu loodusrada on rekonstrueerimisel. Alates 15.11 algavad Tabasalu looduspargi lõkkekohtade rekonstrueerimsitööd. Lõkkekohad on rekonstrueermistööde ajaks ajutiselt suletud!
Rada asub Rannamõisa maastikukaitsealal Tabasalu looduspargis ja kulgeb esmalt mööda pangapealset ning suundub seejärel mööda kivitreppi panga alla, kust tuleb ringiga tagasi raja alguspunkti. Rajal on 13 suurt infotahvlit sealsele loodusele iseloomulike koosluste kohta. Lisaks veel mitmeid infotahvleid puude ja põõsaste liikide kohta.
NB! Pangaaluse rajaosa läbimine võib olla raske. Juhul, kui veetase on kõrge, tuleb raja läbimiseks ronida üle mahalangenud puude ja panga küljest murdunud kivilahmakate.
E-postinfo.viimsi@rmk.ee
Objekti tüüpÕpperada
Parkimisvõimalused10 autole parklas
Varustus3 katusega pink-lauda, 3 kaetud lõkkeaset, infotahvlid
Kattega lõkkekoht on
Matkavõimalus Jalgsi, rada ringikujuline
VaatamisväärsusedRannamõisa pank, Tilgu koopad, pangamets, Kakumäe laht, Tallinna panoraam
LisainfoRajal olevaid lõkkekohti ei varustata lõkkepuudega. Palume külastajatel lõkkepuud/grillsüsi ise kaasa võtta.
Enne loodusesse minekut tutvu järgmiste juhistega: igaüheõiguse põhimõtted, kuidas looduses käituda ja prügivabalt looduses.
PiirangudRada asub Rannamõisa maastikukaitsealal, tutvu kaitse-eeskirjaga siin. Vajadusel küsi piirangute kohta lisainfot Keskkonnaametist, info@keskkonnaamet.ee, tel. +372 662 5999.
Ühistranspordi võimalused
  • Võimalus tulla bussidega 108, 108A, 109, 118, 122, 123, 124, 126, 127, 127A, 128, 128A, 129, 129A 137, H1, H2, H4, H7, H8 ja H11, peatused Mere tee (raja alguseni ca 1,4 km), Kallaste (raja alguseni ca 1 km) ja Tabasalu (raja alguseni ca 700 m).
  • Busside väljumisajad leiab transport.tallinn.ee Tasub vaadata konkreetse päeva kellaaegu.
AsukohtLooduspargi tee, Tabasalu alev, Harju maakond
Kohalesõitmise õpetusAlustades Tallinnast, sõida mööda Rannamõisa teed Tabasallu. Peale Rimi kauplust keera paremale Looduspargi teele. Sõida otse, kuni näed Tabasalu looduspargi väravat. Parkla jääb väravast vasakule.