Mukri loodusrada (2,5 km)

Rada kulgeb mööda Mukri raba, möödudes rohketest laugastest ja rabajärvedest ning pakkudes ilusaid vaateid vaatetornist.
Telefon+372 526 1924
E-post info.soomaa@rmk.ee
Objekti tüüpMatkarada
HooldustüüpAastaringne
Talvise hoolduse põhimõtteid vaata siit
ParkimisvõimalusedKuni 10 autot või 2 bussi
VarustusInfoalus, istepingid - 3 tk, vaatetorn
Matkavõimalus jalgsi
VaatamisväärsusedMukri raba
Talvine hooldusHooldussagedus: 2 korda kuus (matka- ja õpperadu lumest ei puhastata)
Lisainfo
Enne loodusesse minekut tutvu järgmiste juhistega: igaüheõiguse põhimõtted, kuidas looduses käituda ja prügivabalt looduses.
PiirangudLoodusrada asub Mukri looduskaitsealal, tutvu piirangute ja kaitse-eeskirjaga siin. Infot kaitseala kohta leiad siit. Vajadusel küsi lisainfot Keskkonnaametist (+372 662 5999, info@keskkonnaamet.ee).
Ühistranspordi võimalused
  • Bussiga saab Raplast Eidapere peatusesse sõites. Bussipeatusest kõndida raudteeni ja keerata idasuunda, matkarajani jääb 2,7 km.
  • Busside väljumisajad leiab www.tpilet.ee keskkonnast. Tasub vaadata konkreetse päeva kellaaegu.
AsukohtMukri küla, Kehtna vald, Raplamaa
Kohalesõitmise õpetusRapla-Türi maanteel Lelle ristis keerata Eidapere peale, sõita 15 km. Eidaperes pöörata kohe peale raudtee ülesõitu vasakule, sõita sirgelt 1,3 km, raja algus paremal pool tee ääres