Rae järve matkarada (1,7 km)

Pärnumaa, Pärnumaa puhkeala
NUTIMÄNG -  „METSAOTI ROGAIN“
Liikudes mööda Rae järve matkarada avanevad järgemööda Sinu nutiseadmes 15 ülesannet ümbruskonna looduse kohta. Kui kuuled karu urinat, siis ole valmis ülesande lahendamiseks, kindlasti kohtud metsaotiga ka raja peal, kuid muretsemiseks pole põhjust - kõik on ohutu!
Lae Play poest või App Store-st alla Loquizi äpp. Mängu täpsemad juhtnöörid, vajalikud paroolid või QR koodi leiad raja algusest ja infostendilt.
Vaata ka teisi nutimänge

1,7 km pikkune matkarada saab alguse Rae järve telkimisalalt ja kulgeb mööda järvekallast, kus võib näha nii jäälinde kui ka kopra tegevusjälgi. Fotohuvilistele ja ka lastega peredele pakub rada hulgaliselt põnevaid vaateid.
E-post info.kabli@rmk.ee
Objekti tüüpMatkarada
HooldustüüpAastaringne
Talvise hoolduse põhimõtteid vaata siit
ParkimisvõimalusedParklas kohti 15 autole.
VarustusPurre, rippsild, infoalused, laavu, kaetud lõkkease grillrestiga
Telkimisvõimalus Rae järve telkimisalal
Kattega lõkkekoht on
Vesi Tarbevett saab telkimisala kaevust.
Matkavõimalus Lisaks RMK matkatee Kopra - Ikla lõigul.
VaatamisväärsusedVahelduvad metsakooslused ja rikkalik taimestik, kopra tegevusjäljed. Sügisesi matkajaid üllatavad rikkalikud seenekohad.
Marjad-seenedMustikad, seened
Talvine hooldusHooldussagedus: 2 korda kuus (matka- ja õpperadu lumest ei puhastata).
LisainfoEnne loodusesse minekut tutvu järgmiste juhistega: igaüheõiguse põhimõtted, kuidas looduses käituda ja prügivabalt looduses.
AsukohtPärnumaal, Saarde vallas Rae järve kaldal. Suunaviit Rae järvele Häädemeeste-Tõitoja teel. Objekt nr 14 puhkeala kaardil.
Kohalesõitmise õpetusSõita mööda Tõitoja-Häädemeeste teed. 8-ndal kilomeetril suunaviit "Rae järve telkimisala ja matkarada". Sealt keerata vasakule ja jälgida viitasid, mis juhatavad telkimisalale.