Rauna vaatetorn ja puhkekoht

Tee lõket ainult selleks ettevalmistatud ja tähistatud kohas. Suvine lõkkepuude vajadus meie lõkkekohtades on väga suur, mistõttu ei pruugi lõkkepuid igal hetkel kõigile jaguda. Pettumuse vältimiseks võta palun autoga liikudes lõkkepuud või grillsöed kaasa. Põlevat lõket ära jäta valveta, söegrilli kasutamisel vala söed lõkkeasemele, mitte metsa alla. Lahkudes kustuta lõke korralikult.
Saaremaa kõrgeimas osas asuva Raunamäel ligi 30 m kõrgune endine metsavalve torn.
E-postinfo.vilsandi@rmk.ee
Objekti tüüpVaatetorn
Parkimisvõimalused1 bussile või 5 sõiduautole parkimistaskus
Varustus3 istepinki, infotahvel
VaatamisväärsusedSaaremaa kõrgeimasse kohta, Saaremaa selgroole Rauna mäele (54 m ü.m.p.) rajatud vaatetorni tipust avaneb kaunis vaade üle kogu Lääne - Saaremaa.
Lisainfo Enne loodusesse minekut tutvu järgmiste juhistega: igaüheõiguse põhimõtted, kuidas looduses käituda ja prügivabalt looduses.
PiirangudVaatetorni saab kasutada korraga 6 inimest. Lapsed võivad torni minna vaid koos täiskasvanust saatjaga.
Torn asub Viidumäe looduskaitsealal, tutvu ala kaitse-eeskirjaga siin. Vajadusel küsi piirangute kohta lisainfot Keskkonnaametist, info@keskkonnaamet.ee, tel +372 662 5999.
AsukohtViidu küla, Saaremaa vald, Saare maakond
Objekt nr 14 puhkeala kaardil
Kohalesõitmise õpetusKuivastust sõita mööda maanteed nr 10 Kuressaare ringteeni ja pöörata paremale. Sõita 4 km järgmise ringteeni ja valida maantee nr 78. Sõita 13 km Lümanda poole suunduva teeristini ja pöörata vasakule, sõita 9 km Viidu bussipeatuseni ja keerata paremale  kruusateele Viidu küla poole. 2 km järel ongi vasakut kätt vaatetorn. Lähim bussipeatus 2 km kaugusel Viidul.