Tõramaa puisniidu lõkkekoht

Viljandimaa, Soomaa rahvuspark
Tõramaa puisniit asub Halliste jõe läheduses.  Lõkkekohas on võimalik piknikku pidada ja telkida. Halva ilma eest kaitseb toekas katusealune. Linnu- ja loomahuvilistel on võimalik ronida vaatetorni.
Telefon+372 526 1924
E-post  info.soomaa@rmk.ee
Objekti tüüpLõkkekoht
ParkimisvõimalusedParkla 3 autole
VarustusLahtine lõkkease grillrestiga, katusealune, kuivkäimla, vaatetorn
Telkimisvõimalus Lubatud paigaldada 1 (4-kohaline) telk.
Lõkkekoht Lahtine lõkkease grillrestiga.
VaatamisväärsusedTaastatud luht, Halliste jõgi, puisniit, suurulukid, atraktiivsed linnuliigid
LisainfoEnne loodusesse minekut tutvu järgmiste juhistega: igaüheõiguse põhimõtted, kuidas looduses käituda ja prügivabalt looduses.
PiirangudTutvu rahvuspargi kaitse-eeskirjast tulenevate piirangutega siin. Vajadusel küsi lisainfot Keskkonnaametist (+372 662 5999, info@keskkonnaamet.ee).
AsukohtTipu küla, Põhja-Sakala vald, Viljandimaa Objekt nr 21 rahvuspargi kaardil
Kohalesõitmise õpetusTõramaa puisniidu  lõkkekoht paikneb Tipu külas, Viljandi ja Pärnu maakonna piiril, Kõpu-Jõesuu maantee 24. kilomeetrilt niidule suunduva raja lõpus. Tallinna-Pärnu-Tori suunalt tulles sõita Tori asulasse, kust keerata rahvusparki suunavale Võlli teele. Sealt edasi sõita 6 km mööda Jõesuu teed kuni Jõesuu asulani. Enne Jõesuu asulasse jõudmist keerata paremale Kõpu-Jõesuu mnt-le. Tõramaa puisniidu lõkkekohani jääb veel 14,4 kilomeetrit. Jõudes külastuskeskusele suunava viidani, tuleb sõita veel 500 m, kust osutab viit 2,2 km pikkusele rajale, mis viib lõkkekohani.

Tartu-Viljandi suunalt tulles sõita mööda Tartu-Viljandi-Pärnu mnt Kõpu asulani, kust keerata peale Kõpu kalmistut algavale Kõpu-Jõesuu mnt-le. Tõramaa lõkkekohani jääb sealt veel 23,8 km. Jõudes suunava viidani, tuleb keerata vasakule, kust puisniidu ja lõkkekohani viib rada, mis on 2,2 km pikk.