Koprarada (1 km)

Lääne-Virumaa, Lahemaa rahvuspark

NUTIMÄNG Nüüd saate ka Koprarajaga tutvudes mängida nutimängu "Retk Oandu Koprarajal". Selleks lae alla Play poest või App Store-st alla Loquiz äpp, täpsemad juhtnöörid ja vajalikud paroolid leiad raja algusest väravatulbalt. Raja pikkus on umbes 1 kilomeeter ja see sobib kenasti nii lastega peredele kui ka väiksematele sõpruskondadele. Avastamisi täis retke!
Vaata ka teisi nutimänge

Oandu Koprarada asub ühe kilomeeteri kaugusel Oandult Altja poole. Altja jõe orgu ja selle elustikku tutvustav rada kulgeb oosi kõrgetel nõlvadel, kus avaneb kauneid vaateid kärestikulisele jõele. Kõige tähtsamad jõe elanikud on siin rajale nime andnud koprad. Vaatamata publikule on koprad alati Altja jõele mõned tammid teinud, sest ürgorus on selleks ideaalsed tingimused. Loomad ise on väga arglikud ja end ei näita. Lisaks tammidele on näha ka pliiatsiks teritatud kände kaldal, maha langetatud tüvesid ja liulaskmisradu, mis lõpevad Altja jões.
Lahemaa erinevate teenusepakkujatega saab tutvuda siin.
+372 329 5555
E-post info.oandu@rmk.ee
info.lahemaa@rmk.ee
Objekti tüüpÕpperada
Hooldustüüp Aastaringne
Talvise hoolduse põhimõtteid vaata siit
ParkimisvõimalusedParkimistasku 5 autole või 1 bussile
VarustusInfotahvlid, suunaviidad, trepid, pingid, laudtee, kuivkäimla, prügikast
Telkimisvõimalus Oandu telkimisala (1,5 km)
Matkavõimalus on
VaatamisväärsusedSügavas jõeorus kobraste tegevusjäljed - kopratammid, kaldanõlva rajatud urud ja näritud puud.
Talvine hooldus Hooldussagedus: 1 kord nädalas (matka- ja õpperadu lumest ei puhastata).
Lisainfo Enne loodusesse minekut tutvu järgmiste juhistega: igaüheõiguse põhimõtted, kuidas looduses käituda ja prügivabalt looduses.
Piirangud Asub Lahemaa rahvuspargis, tutvu külastusele kehtivate piirangutega. Vajadusel küsi lisainfot Keskkonnaametist (info@keskkonnaamet.ee, tel +372 662 5999).
AsukohtHaljala vald, Lääne-Virumaa
Objekt nr 4 rahvuspargi kaardil
Kohalesõitmise õpetusTallinn-Narva mnt (E20) 73 km pöörata Võsu, Palmse suunas Viitna- Koljaku mnt-le ja sõita 6,5 km Palmse külani, kust keerata paremale Sagadi suunas (viit "Sagadi 6 km"). Sõita mööda Palmse-Sagadi teed, ületada Rakvere-Haljala mnt (viit "Sagadi mõis 2,5 km") ja jõuda Sagadi mõisa ette. Sealt pöörata vasakule (viit "Altja kaluriküla 5 km"). Edasi sõita mööda Sagadi-Altja teed 4 km kuni jõuate parklani, mis on paremal pool tee ääres. Raja alguses on värav kirjaga "Koprarada".