Kauksi oja loodusrada (3,6 km)

NUTIMÄNG – Tule ja tee oma looduses viibimine huvitavamaks. Kasuta Kauksi oja õpperaja läbimiseks mobiiltelefoni ning saa uusi teadmisi. Nutikaks raja läbimise on kaks erinevat võimalust. Kasuta QR-koodi lugejat ning leia QR-koodidega varustatud tahvlitelt küsimustele vastused või kasuta Loquizi äppi. Selleks lae Play poest või App Store-st alla Loquizi äpp, mängimiseks vajalikud paroolid leiad raja algusest/külastuskeskuse õuelt. Toredat seiklust!
Vaata ka teisi nutimänge

Matkarada kulgeb läbi kauni männimetsa, loogeldes mööda Kauksi oja kaldaid, mis pakuvad kauneid vaateid.
E-postinfo.alutaguse@rmk.ee
Objekti tüüpÕpperada
HooldustüüpAastaringne
Talvise hoolduse põhimõtteid vaata siit
ParkimisvõimalusedAlutaguse rahvuspargi külastuskeskuse juures
Varustus2 silda ja 7 infotahvlit
Matkavõimalus Jalgsi
VaatamisväärsusedKauksi oja org, kõrged ja omapärase kujuga männid, Peipsi järv
Marjad-seenedMustikad, kukeseened, metsmaasikad
Talvine hooldusHooldussagedus: 1 kord nädalas (matka- ja õpperadu lumest ei puhastata).
Lisainfo Alates jaanuarist rada umbes 2 kilomeetri ulatuses sisse sõidetud mootorsaaniga. Raja külastajatel võimalik lõket teha Alutaguse rahvuspargi külastuskeskuse õuel. Auto võimalik jätta külastuskeskuse õuealale.
Enne loodusesse minekut tutvu järgmiste juhistega: igaüheõiguse põhimõtted, kuidas looduses käituda ja prügivabalt looduses
PiirangudKaldakaitsetsoon 50 m, väljaspool teid ja radu mootrosõidukiga liiklemini keelatud!
Lõkke tegemisel kasuta ainult spetsiaalselt ettevalmistatud lõkkekohta tuletegemist lubaval ajal!
Ühistranspordi võimalused
  • Võimalus tulla bussiga. Kauksi bussijaama juurest keerata vasakule (viit "Alutaguse rahvuspargi külastuskeskus"). 600 m edasi Peipsi järve suunas, kuni paremal pool tee ääres näete külastuskeskust. Rada algab külastuskeskuse õue pealt.
  • Busside väljumisajad leiab www.peatus.ee keskkonnast. Tasub vaadata konkreetse päeva kellaaegu
AsukohtAlutaguse vald, Ida-Virumaa
Objekt nr 16 puhkeala kaardil
Kohalesõitmise õpetusSõita 47 km mööda Jõhvi-Tartu maanteed. Kauksi bussijaama juurest keerata vasakule (viit "Alutaguse rahvuspargi külastuskeskus"). Sõita 600 m edasi, kuni paremal pool tee ääres näete külastuskeskust. Rada algab külastuskeskuse õue pealt.