Laari metsanduslik õpperada (3 km)

Laari lõkkekoha parklast saab alguse 3 km pikkune ringikujuline metsanduslik õpperada, mis sobib rahulikuks jalutuskäiguks nii lõkkekohas puhkajale, loodusnautlejale kui lemmikloomaga jalutajale. Rada on väga eripalgeline - kulgeb mööda metsateid ja   -radu läbi valgusküllaste männikute, salapärase kuusiku ja pilkupüüdva kaasiku, üle Lambiniidu ja -kraavi, mille ületamiseks on rajatud puidust sillakesed. Rajal kohtud ka kolme Eesti suurima kiskjaga, ära muretse, nad on ohutud.
E-post info.kiidjarve@rmk.ee
Objekti tüüpÕpperada
Hooldustüüp Aastaringne
Talvise hoolduse põhimõtteid vaata siit
ParkimisvõimalusedSõidutee ääres.
VarustusRada on tähistatud suunaviitadega ja punast värvi täppidega puudel, rajal olevad infotahvlid tutvustavad ümbritsevat loodust ning erinevaid metsamajandamise viise.
Kattega lõkkekoht Kaetud lõkkease grillrestiga
VaatamisväärsusedEriilmelised metsad, kuklaste pesad
Marjad-seenedMustikad, pohlad, seened
Talvine hooldus Hooldussagedus: 1 kord kuus (matka- ja õpperadu lumest ei puhastata).
LisainfoEnne loodusesse minekut tutvu järgmiste juhistega: igaüheõiguse põhimõtted, kuidas looduses käituda ja prügivabalt looduses.
Ühistranspordi võimalused
  • Võimalus tulla rongiga Taevaskoja peatuseni, sealt on raja alguseni on veel ca 2,9 km.
  • Rongide väljumisajad leiab www.elron.ee keskkonnast. Tasub vaadata konkreetse päeva kellaaegu.
AsukohtPõlvamaal, Laari metsas, Tartu-Põlva maantee läheduses. Objekt nr 19 puhkeala kaardil.
Kohalesõitmise õpetus Sõita mööda Tartu-Põlva mnt (tee nr 61) Põlva suunas. 2,9 km pärast Koorvere risti keerata vasakule metsateele ja sõita veel umber 1 km.