Tihu metsaonn

Hiiumaa, Hiiumaa puhkeala
Tihu metsaonni pääseb külastaja jalgsi. Metsaonn  asub Tihu õpperaja ääres, 300 meetrit raja algusest vasakut kätt metsas sees. Sobib matkalisele jalapuhkamise paigaks ja tule tegemiseks. Väljaspool onni lõket teha ei tohi. Siiakanti sattudes tasub end alati varustada sääsetõrjevahendiga.
E-postinfo.ristna@rmk.ee
Objekti tüüpMetsaonn
Hooldustüüp Aastaringne
Talvise hoolduse põhimõtteid vaata siit.
ParkimisvõimalusedKruusatee servas Tihu õpperaja alguses 300 m enne onni
VarustusOnnis on küttekolle grillrestiga, seina ääres pingid. Kuivkäimla.
Kattega lõkkekoht on
Vesi Võta kaasa oma vesi, sest lähedalasuv järv ei sobi vee võtmiseks, veekiht hõljuva muda peal on väga õhuke.
Matkavõimalus Tihu õpperajal
Ööbimisvõimalus on
VaatamisväärsusedTihu järv huvitava vee- ja soolinnustikuga. Tihu õpperajalt viib Tihu järvele 200 m laudteed, mis lõppeb vaateplatvormiga.
Talvine hooldusHooldussagedus: 1 kord nädalas
LisainfoMetsaonn on looduses liikujatele kasutamiseks tasuta, järgi palun igaüheõiguse põhimõtteid.
Enne loodusesse minekut tutvu ka järgmiste juhistega: kuidas looduses käituda ja prügivabalt looduses.
PiirangudMetsaonn asub Tihu looduskaitseala sihtkaitsevööndis, väljaspool onni lõket teha ja telkida ei tohi. Tutvu ala kaitse-eeskirjaga siin. Vajadusel küsi piirangute kohta lisainfot Keskkonnaametist, info@keskkonnaamet.ee, tel +372 662 5999.
AsukohtTihu küla, Hiiumaa vald, Hiiu maakond
Objekt nr 37 puhkeala kaardil
Kohalesõitmise õpetusÕngu poolt tulles (liikudes mööda teed nr 84) keerata Õngu bussipeatuse vastast külavaheteele. Sõita otse üle Lelu tee ja edasi kuni nelja tee ristumiseni, kus põhitee keerab vasakule. Sealt edasi suunab metsaonni viit. Auto jätta ristmiku juurde, onnini pääseb vaid jalgsi.