Palli telkimisala

Hiiumaa, Hiiumaa puhkeala
Linnuvaatlustorn on amortiseerunud ja kasutuseks suletud!
Telkimisala asub Kõpu poolsaare põhjapoolsel küljel, Palli säärel, külast u 0,5 km kaugusel mere ääres. Siin on käe-jala juures liivarannad, mida mööda võid kilomeetrite kaupa jalutada ja merevaateid nautida. Rannamändide vahel leiab paiga telgile ja saab ka lõket teha. Kehvema ilma korral aitab varikatusega lõkkekoht.
E-postinfo.ristna@rmk.ee
Objekti tüüpTelkimisala
Hooldustüüp Aastaringne
Talvise hoolduse põhimõtteid vaata siit.
Parkimisvõimalused8 autole või 1 bussile kruusakattega taskutes telkimisala servas
VarustusParkla, infotulp, kuivkäimla, vaatlustorn, 3 kaetud lõkkeaset, 4 katusega pink-lauda, 4 pink-lauda suures varjualuses, grillalus - kasuta seal ainult kaasavõetud grillsütt või matkapliiti.
Telkimisvõimalus on
Kattega lõkkekoht on
Matkavõimalus Palli õpperada
VaatamisväärsusedSiin saad tundma õppida liigirikkaid rannikumetsi telkimisalalt algaval Palli õpperajal või imetleda merevaateid ja veelinde.
Marjad-seenedSeened
Talvine hooldusHooldussagedus: 1 kord nädalas
Lisainfo Enne loodusesse minekut tutvu järgmiste juhistega: igaüheõiguse põhimõtted, kuidas looduses käituda ja prügivabalt looduses
AsukohtPalli küla, Hiiumaa vald, Hiiu maakond
Objekt nr 21 puhkeala kaardil
Kohalesõitmise õpetusTelkimisala asub Luidja-Rattagu teelt 4,8 km kaugusel. Luidjalt keerata paremale (suunaviit "Palli telkimisala"), sõita otse ja 3 km pärast keerata suunaviida juurest uuesti paremale. Sõita edasi, kuni jõuategi telkimisala parklasse.